تور رسانه ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 شهریور 1402 | 08:25 ق.ظ
تور رسانه ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد روز یکشنبه مورخ ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مناسبت آغاز هفته دولت، به همت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و با حضور جمعی از خبرنگاران مطرح استان خوزستان، تور رسانه ای به جهت انعکاس دستاوردها و تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر سخت کوشان صنعت نفت در شرکت ملی مناطق نفت […]

روز یکشنبه مورخ ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مناسبت آغاز هفته دولت، به همت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و با حضور جمعی از خبرنگاران مطرح استان خوزستان، تور رسانه ای به جهت انعکاس دستاوردها و تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر سخت کوشان صنعت نفت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

 

جمعی متشکل از خبرنگاران استان خوزستان به منظور انعکاس فعالیت های انجام گرفته در سطح شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در قالب یک تیم ۳۰ نفره ابتدا از ردیف C یونیت متمرکز نمک زدایی شرکت کارون مستقر در بخش صنعتی اهواز متمرکز که به تازگی و به همت تلاشگران صنعت نفت مراحل پایانی تجهیز و آماده سازی را می گذراند بازدید کردند.. 

 

شایان ذکر است ردیف C یونیت نمکزدایی طی روزهای آتی افتتاح خواهد شد که با راه اندازی یونیت مذکور توان بهره برداری این شرکت به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

 

مهمانان رسانه ای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از گفتگو با سرپرست واحد نمک زدایی اهواز متمرکز و همکاران ایشان به واحد دو فازی اهواز ۴ رفته تا از پمپ های دوفازی و چندفازی که توسط متخصصان و کارشناسان بومی این استان بازسازی و راه اندازی شده است بازدید نمایند. 

 

مهندسان و تکنسین های این واحد با اتکا به دانش و نیروی بومی خود، اقدام به راه اندازی یک دستگاه پمپ چند فازی نموده اند که این مهم باعث احیای چاه های با فشار کم و پلمپ گردیده. با توجه به چند فازی بودن این پمپ، میزان آلایندگی در این نوع از عملیات برداشت تا ۸۰% کاهش می یابد.

 

تیم رسانه ای اعزامی به تاسیسات نفتی واقع در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حین بازدید از پمپ چندفازی و همچنین اتاق کنترل پمپ مذکور به گفتگو با مسئولین و کارشناسان مستقر در این واحد عملیاتی پرداخته و از چالش هایی که با توان و تعهد سخت کوشان این صنعت پشت سر گذاشته شده است گزارش تهیه کردند.

 

در پایان سفر یک روزه اهالی رسانه به تاسیسات فنی واقع در محیط های صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این گروه عازم کارگاه مرکزی مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شدند تا شاهد و ناظر بخشی از تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر نیروهای خدوم و متعهد صنعت نفت باشند که رئیس کارگاه مرکزی پس از شرح فرایندهای کاری واقع در این بخش صنعتی، گزارش مبسوطی از نحوه عملکرد و نوع فعالیت های این مجموعه را ارائه نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار