اجرای طرح‌های آبرسانی به یکهزار و ۲۸۱ روستا در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 11 شهریور 1402 | 11:09 ق.ظ
اجرای طرح‌های آبرسانی به یکهزار و ۲۸۱ روستا در خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: باهدف آبرسانی به یکهزار و ۲۸۱ روستا در استان، قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده است.

محمدرضا کرمی نژاد به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌های خوزستان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عقد قرارداد با این مجموعه برای آبرسانی به روستا‌های استان اشاره کرد و گفت: دومین قرارداد با این قرارگاه با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به یکهزار و ۲۸۱ روستای استان امضا شد.

وی از خوزستان به عنوان استان پیشتاز اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه آبرسانی روستایی یاد کرد و افزود: علاوه بر این قرارداد‌ها از توان داخلی شرکت آبفای خوزستان برای تامین آب همه روستا‌های استان همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم استفاده شده است.

کرمی نژاد به آبرسانی یکهزار و ۸۳۰ روستای خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد، ۹۰۰ روستا از این تعداد برای دسترسی به آب مشکلات جدی داشتند که با اجرای طرح ها، شاهد رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان می‌گوید: مشکل آب همه روستا‌های استان با یک نگاه عادلانه در حال حل شدن است و امیدواریم طرح‌های اجرایی تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی پیش بینی کرد مشکلات آب روستا‌های شمال شرق استان در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

به گفته کرمی نژاد؛ آبرسانی به مناطق روستایی شوشتر در ۳ حوزه تکمیل و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم امسال به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: تلاش داریم مشکل تامین آب همه روستا‌های خوزستان را برطرف کنیم و دیگر هیچ روستایی در استان با مشکل  تامین آب مواجه نباشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار