ارائه اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

تاریخ انتشار: شنبه 11 شهریور 1402 | 11:40 ق.ظ
ارائه اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به منظور ارائه تسهیلات ارتباطی به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان اینترنت wifi رایگان نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر مخابرات خوزستان گفت: با توجه به ضرورت ارائه خدمات بیشتر به زائران حرم حسینی (ع) در ایام اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل و اهمیت این مهم، این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه مذهبی در جهان ثبت شده است، به همین دلیل  مخابرات تمهیدات ویژه‌ای برای پایداری ارتباطات و ارائه خدمات فنی از جمله توسعه شبکه فیبر، تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز سازمان‌های خدمات رسان، تقویت و افزایش ظرفیت شبکه، تأمین باتری و دستگاه‌های تولید برق رزرو در زمان قطعی برق و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز اپراتور‌های ارتباطی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صداوسیما، پایانه‌های گمرک مرزی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها و ادارات خدمات رسان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و نصب و راه‌اندازی پرتابل‌های سیار در مسیر پیاده روی منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خوزستان و همچنین خدمات غیر فنی نظیر تأمین اسکان و پارکینگ خودرو‌های همکاران زائر اندیشیده است.

رحیم فلاح زاده افزود: در ادامه تسهیل و ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به شرکت کنندگان در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی، با پیگیری و تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه دیتای معاونت شبکه مخابرات استان با تأمین زیرساخت‌های ارتباطی، wifi اینترنت رایگان نصب و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: زائران حرم حسینی اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین در مرز‌های شلمچه و چذابه برای استفاده از این خدمات رایگان می‌توانند در تنظیمات تلفن همراه خود، wifi را روشن و tci wifi و پس از آن دکمه ورود گزینه ثبت نام موقت را انتخاب کنند.

فلاح زاده اضافه کرد: زائران پس از ثبت کد ملی خود و انتخاب کلمه بعدی، شماره همراه خود را وارد کرده و عملیات ثبت نام را انجام دهند.  

وی می‌گوید: در بخش وارد کردن کلمه عبور، کدی را که به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود را وارد و پس از تأیید و پذیرفتن قوانین استفاده، به اینترنت wifi رایگان شرکت مخابرات ایران متصل شوند.  

فلاح زاده افزود: زائران حرم حسینی در صورت دریافت نکردن کد از طریق پیامک، می‌توانند از قسمت دریافت صوتی، نسبت به دریافت کد رمز وای فای رایگان اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار