ورود نیروهای تازه‌استخدام آزمون دبیری به مدارس خوزستان در مهرماه

تاریخ انتشار: شنبه 18 شهریور 1402 | 10:16 ق.ظ
ورود نیروهای تازه‌استخدام آزمون دبیری به مدارس خوزستان در مهرماه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دبیری و هنرآموزی، از اضافه شدن این نیروهای تازه استخدام به آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد. سیدبهروز موسوی‌بهبید با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی استخدامی دبیری و هنرآموزی، اظهار کرد: […]

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دبیری و هنرآموزی، از اضافه شدن این نیروهای تازه استخدام به آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد.

سیدبهروز موسوی‌بهبید با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی استخدامی دبیری و هنرآموزی، اظهار کرد: مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در استان خوزستان از روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه و مرحله ارزیابی تخصصی نیز از روز جمعه ۱۷ شهریورماه در ۳۹ حوزه و ۷۸ کانون ارزیابی آغاز شده است.  

 وی با اشاره به روند اجرای مصاحبه‌های تخصصی در قالب فرآیند ارزیابی تکمیلی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله ارزیابی مدارک، گزینش عمومی و ارزیابی تخصصی تکمیلی به صورت فشرده و تا پیش از آغاز سال تحصیلی ادامه خواهد داشت تا داوطلبانی که حدنصاب امتیازات تخصصی و شرایط عمومی را کسب کرده‌اند به آموزش و پرورش امسال اضافه شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: جذب نیروی انسانی شایسته، معتقد و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی عملکردی مورد توجه ارزیابان، تسهیل‌گران و گزینش‌گران است زیرا نیروی انسانی تحولی و توانمند تنها راه تحقق مفاد سند تحول بنیادین است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار