دستگیری ۲۰ نفر از عوامل نا امنی در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 شهریور 1402 | 09:32 ق.ظ
دستگیری ۲۰ نفر از عوامل نا امنی در اهواز دادستان مرکز استان خوزستان: باتوجه به وقوع چند فقره اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه‌ای و قتل در مناطق حاشیه‌ای اهواز، تعدادی از عوامل اصلی و محرکین، شناسایی و دستگیر شدند.

صادق جعفری چگنی گفت: امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است و دادستانی مرکز استان با قاطعیت و طبق قانون با عوامل ناهنجاری و اخلال‌گران در نظم عمومی در استان برخورد می‌کند.

وی افزود: طی هفته گذشته به‌دنبال چند فقره درگیری‌های طایفه‌ای و اخلال در نظم عمومی در حاشیه کلانشهر اهواز، چند فقره قتل رخ داد که دادستانی اهواز و فراجا، با جدید و قاطعیت موضوع را پیگیری و رصد نموده و ۲۰ نفر از اراذل و اوباش، محرکین و عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر کردند که با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تشکیل پرونده قضایی برای این متهمین خبر داد و ادامه داد: دستور قضایی جهت برخورد نیروی انتظامی با عوامل ناامن کننده سطح شهر و بازداشت سریع متهمان صادر شده است و قطعا در کیفرخواست پرونده افرادی که با اقدامات خودسرانه موجب ایجاد ناامنی برای سایر شهروندان می‌شوند، اشد مجازات برای آنان از دادگاه درخواست می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار