آغاز به کار بخش نخست خودروهای خدماتی و عمرانی جدید در شهرداری آبادان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آبان 1402 | 08:35 ق.ظ
آغاز به کار بخش نخست خودروهای خدماتی و عمرانی جدید در شهرداری آبادان با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان بخش نخست خودروهای خدماتی و عمرانی جدید در شهرداری آبادان خریداری و به سازمان های مربوطه تحویل و آغاز به کار کردند.  طی آئینی پنج دستگاه خودروی خدماتی و عمرانی به شهرداری آبادان اضافه شد و از امروز فعالیت خود را آغاز کردند. «یاسین کاوه پور» […]

با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان بخش نخست خودروهای خدماتی و عمرانی جدید در شهرداری آبادان خریداری و به سازمان های مربوطه تحویل و آغاز به کار کردند.

 طی آئینی پنج دستگاه خودروی خدماتی و عمرانی به شهرداری آبادان اضافه شد و از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

«یاسین کاوه پور» اظهار کرد: بخش اول خودروهای خدماتی و عمرانی شامل سه دستگاه خودروی بنز کمپرسی ۱۰ چرخ ۱۴ تن با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال خریداری شده و یک دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه ۶ تن به ارزش ۲۶ میلیارد ریال و خودروی آتش نشانی ۶ تن با تجهیزات به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرداری آبادان شروع بکار نمودند.

کاوه‌ پور از خرید چندین دستگاه خودروی خدماتی و عمرانی دیگر  توسط شهرداری آبادان خبر داد و گفتند : به زودی دیگر خودروها به ناوگان این شهرداری اضافه خواهند شد و فعالیت خود را در سطح شهر آبادان آغاز می کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار