حضور پرشور کارکنان سلمان فارسی در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آبان 1402 | 22:49 ب.ظ
حضور پرشور کارکنان سلمان فارسی در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی به همراه مدیرعامل در راهپیمایی مردمی، حمایت از مردم مظلوم غزه که در شهر اهواز برگزار شد، حضوری پرشور داشتند.  کارکنان و بسیجیان کشت و صنعت سلمان فارسی در کنار خانواده بزرگ نیشکر و  همراه مردم شهید پرور و ولایتمدار اهواز امروز با راهپیمایی، حمایت از مردم مظلوم […]

کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی به همراه مدیرعامل در راهپیمایی مردمی، حمایت از مردم مظلوم غزه که در شهر اهواز برگزار شد، حضوری پرشور داشتند.

 کارکنان و بسیجیان کشت و صنعت سلمان فارسی در کنار خانواده بزرگ نیشکر و  همراه مردم شهید پرور و ولایتمدار اهواز امروز با راهپیمایی، حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و قتل عام مردم غزه را اعلام کردند.

راهپیمایی امروز (سوم آبان ماه) در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه از میدان مولوی اهواز تا چهارراه آبادان، برگزار شد.

این تجمع و راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم اهواز برگزار شد و راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعار بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیست و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار