حمایت از صنایع دریایی خوزستان با اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آبان 1402 | 08:52 ق.ظ
حمایت از صنایع دریایی خوزستان با اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار به صندوق حمایت صنایع دریایی استان برای حمایت از این صنعت خبر داد.
حمیدرضا فلاح با بیان اینکه خوزستان با داشتن ۱۵۰ هزار واحد صنفی رتبه سوم از نظر تعداد واحد، رتبه نخست در حوزه کشاورزی و رتبه دوم تولید سیمان در کشور را دارد، گفت: باید از همفکری بزرگان و کارشناسان در بخش‌های مختلف تجارت و تولید استفاده کرد.
 
وی به ظرفیت‌های بزرگ و مهم اقتصادی مغفول مانده در خوزستان اشاره کرد و افزود: صنایع دریایی یکی از ظرفیت‌های مهم تولیدی و اقتصادی استان است که در دولت سیزدهم فعال شد.
 
فلاح با اشاره به فعالیت ۴۸ واحد تولیدی در بخش صنایع دریایی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: ۴۰۰ میلیون دلار به صندوق حمایت صنایع دریایی استان برای حمایت از این صنعت اختصاص یافت.
 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: مهم‌ترین برنامه دولت سیزدهم استفاده از رویکرد مردمی در همه ساختار‌های حکومتی است.
 
ایجاد ثبات در بازار، دغدغه مردم خوزستان
 
طاهر سبحانی، دبیر قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی هر چه بهتر اداره‌ها به مردم، گفت: وجود شفافیت و سلامت اداری در دستگاه‌ها یک نقطه قوت برای نظام و زمینه‌ساز خدمات‌رسانی هر چه بهتر محسوب می‌شود.
 
وی افزود: وجود سلامت اداری و مدیریت جهادی و پویای مدیران استان یکی از خواسته‌های مهم مردم به شمار می‌رود که باید جامه عمل پوشانده شود و از آنجاییکه خوزستان یکی از ستون‌های اقتصاد کشور است در نتیجه مدیران کارآمد در دستگاه‌ها و اداره‌های استان باید همواره پای کار باشند.
 
سبحانی ایجاد ثبات در بازار را یکی از دغدغه‌های مردم خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: از اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان انتظار می‌رود برای ثبات هر چه بیشتر و بهتر قیمت کالا در بازار نظارت و بازرسی بیشتری داشته باشد.
 
دبیر قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان با ابراز گله‌مندی از افزایش قیمت برخی اقلام در بازار استان خواستار ارائه راهکاری برای کنترل گرانی شد.
 
وی با اشاره به غیرفعال بودن برخی کارگاه‌های استان، اضافه کرد: بانک‌های استان همکاری خوبی برای احیای واحد‌های راکد ندارند، چون با فعال شدن واحد‌های تولیدی، اشتغال‌زایی در استان رونق می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار