آخر هفته خوزستان؛ رگبار و شرجی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آبان 1402 | 10:04 ق.ظ
آخر هفته خوزستان؛ رگبار و شرجی مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق و افزایش رطوبت در استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری ، اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اوایل هفته آینده به تناوب استان خوزستان تحت تاثیر سامانه ناپایدار خواهد بود که این شرایط سبب ابرناکی آسمان، وقوع رگبارهای پراکنده و گاه رعد […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق و افزایش رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری ، اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اوایل هفته آینده به تناوب استان خوزستان تحت تاثیر سامانه ناپایدار خواهد بود که این شرایط سبب ابرناکی آسمان، وقوع رگبارهای پراکنده و گاه رعد و برق و وزش باد متوسط در استان و با شدت بیشتر در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی و ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: از فردا هم به دلیل استقرار جریانات جنوبی، افزایش رطوبت در نوار ساحلی و قسمت‌های جنوبی استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با تقویت این سامانه روی خوزستان، کاهش نسبی دما مورد انتظار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۷ و ایذه با ۱۵.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۶ و ۲۲.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار