پیام تبریک شهردار به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان

تاریخ انتشار: شنبه 13 آبان 1402 | 08:51 ق.ظ
پیام تبریک شهردار به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز: یاسین کاوه پور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه (روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) این روز مبارک را […]

پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز:

یاسین کاوه پور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه (روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) این روز مبارک را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تبریک گفت.

«یاسین کاوه پور» ضمن گرامیداشت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه (روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش آموز) در این راستا پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل می باشد:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است.

روز دانش آموز، فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب و دین و دانش است. دانش آموزی که قدر گوهر خویش را بشناسد و ارزش زندگی و زمان را بداند، همچون مجاهدی خواهد بود که در سنگر دانش به ستیز با جهل، تاریکی و بی مسئولیتی می پردازد.

دانش آموزان ایران اسلامی همواره تشنه علم و دانش اند و لذا آنان با رفتار شایسته و سازنده خویش، الگوی راستین دانش آموزان دیگر کشورهای اسلامی هستند.

امروز تمام امید دنیای اسلام به دانش آموزان ایران اسلامی است چراکه جان های پاکی در برهه بازسازی معنوی با سلوک روحانی خویش، دعا و عبادت و اطاعت را از محدوده زندگی خصوصی به در آورده و به محیط علم و زندگی خویش؛ یعنی مدرسه کشانده اند. همان ها که دانش بی دین ، تمدن بی اخلاق و رفاه بی معنویت را درست نمی دانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام جبهه مقاومت به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای مظلوم فلسطین و همچنین آرزوی پیروزی و نصرت الهی برای جبهه مقاومت در نبرد با اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به تمامی ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان به ویژه تمامی دانش آموزان و دانشجویان سخت کوش این مرز و بوم تبریک می گویم و برای تک تک این عزیزان آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار