۳۴ سامانه ثبت تخلف و نظارتی در محورهای خوزستان نصب می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آبان 1402 | 09:50 ق.ظ
۳۴ سامانه ثبت تخلف و نظارتی در محورهای خوزستان نصب می‌شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب ۳۴ سامانه ثبت تخلف و نظارتی در محورهای استان تا دو ماه آینده خبر داد. محمد جولانژاد اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ دوربین نظارتی و ۱۳۹ سامانه ثبت تخلف در سطح محورهای استان فعال هستند. وی افزود: در این زمینه به منظور ارتقاء سطح […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب ۳۴ سامانه ثبت تخلف و نظارتی در محورهای استان تا دو ماه آینده خبر داد.

محمد جولانژاد اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ دوربین نظارتی و ۱۳۹ سامانه ثبت تخلف در سطح محورهای استان فعال هستند.

وی افزود: در این زمینه به منظور ارتقاء سطح نظارت بر محورهای استان تا دو ماه آینده ۳۴ سامانه ثبت تخلف و نظارتی در محورهای استان نصب می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: تا دو ماه آینده ۱۰ سامانه نظارتی جدید با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال و ۲۴ سامانه ثبت تخلف با اعتباری بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال در سطح جاده‌های استان نصب خواهند شد.

جولانژاد عنوان کرد: این سامانه‌ها در محورهای اهواز- رامهرمز، بهبهان- گچساران، الوان- بستان، بستان – سوسنگرد، شوش- دزفول، اهواز-شوش، شوشتر – مسجدسلیمان و مسجدسلیمان- لالی- اندیکا نصب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: استان خوزستان با توجه به برخورداری از ۶۲۷۱ کیلومتر راه اصلی، آزادراه، بزرگراه و راه فرعی، جزو استان‌های پیشروی کشور در نصب سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار