بازدید گسترده کاروان های راهیان نور از سد و نیروگاه کرخه

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آبان 1402 | 10:38 ق.ظ
بازدید گسترده کاروان های راهیان نور از سد و نیروگاه کرخه مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه از بازدید کاروان های راهیان نور و پیشرفت از این سد خبر داد.

“محمد رضا یزدانی پور”، هدف از این بازدیدها را آشنایی و انس گرفتن نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس و آگاهی آنان از پیشرفت های علمی و خودباوری در احداث طرح های بزرگ کشور، در سطوح مختلف عنوان کرد و گفت: بازدید کاروان های راهیان نور به صورت منظم هر ساله انجام می شود.

 یزدانی پور، سد و نیروگاه کرخه را بعنوان یکی از دستاوردهای مهم نمایشگاه بزرگ انقلاب اسلامی معرفی کرد.

وی تصریح کرد: این مجموعه در سال جاری باشکوه تر از سالیان گذشته پذیرای کاروانهای راهیان نور و راهیان پیشرفت در دو گروه دانش آموزی دختران و پسران در مقطع متوسطه می باشد.

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه با اشاره به اهمیت حضور این کاروانها در پرورش تفکر خودباوری فرزندان ایران اسلامی گفت: در این بازدیدها، کارشناسان روابط عمومی این مجموعه ، مشخصات طرح عظیم سد کرخه را بعنوان دستاورد هشت سال دفاع مقدس که با خودباوری به بار نشسته است و همچنین پیشرفت های علمی در حوزه دانش سد سازی را برای کاروانها تشریح می کنند.

وی با بیان این که این بازدیدها، از اول آبان ماه، آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت از بازدید ۱۷ هزار و ۳۵۲ نفر در قالب کاروانهای راهیان نور و پیشرفت از این سد و نیروگاه  خبر داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار