مشاور رئیس جمهور: سرمایه گذاران در مناطق آزاد مورد حمایت قرار می‌گیرند

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 آذر 1402 | 11:10 ق.ظ
مشاور رئیس جمهور: سرمایه گذاران در مناطق آزاد مورد حمایت قرار می‌گیرند مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: شرایط لازم برای رونق تولید در مناطق آزاد فراهم است و سرمایه گذاران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حجت عبدالملکی روز سه‌شنبه در بازدید از شهرک صنعتی خرمشهر اظهار کرد: شرایط برای رونق تولید، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اشتغال در مناطق آزاد به خصوص منطقه آزاد اروند فراهم است.

وی بر رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان تاکید کرد و افزود: برطرف کردن این مشکلات به منظور ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت قرار دارد.

عبدالملکی ادامه داد: اعطای تسهیلات به شهرک‌های صنعتی در منطقه برای رونق تولید در اولویت کاری قرار دارد.

عبدالملکی سه‌شنبه پس از حضور در صبحگاه مشترک پایگاه دریایی خرمشهر، به همراه مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، ظرفیت‌های شهرک صنعتی خرمشهر را مورد بازدید قرار داد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه از شرکت‌های تولید رینگ سایپا، فولاد کاوه و بندر خرمشهر بازدید کرد.

وی در جریان سفر به منطقه آزاد اروند، در آیین افتتاح قرارگاه دائمی ستاد اربعین، شرکت خواهد کرد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار