جلسه ارزیابی وصول آب بهای شرکت های بهره برداری، آبرسانی و مناطق و ادارات امور آب

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 دی 1402 | 09:13 ق.ظ
جلسه ارزیابی وصول آب بهای شرکت های بهره برداری، آبرسانی و مناطق و ادارات امور آب جلسه ارزیابی وصول آب بهای شرکت های بهره برداری، آبرسانی و مناطق و ادارات امور آب به ریاست مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

صبح دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ جلسه ارزیابی وصول آب بهای شرکت های بهره برداری، آبرسانی و مناطق و ادارات امور آب به ریاست عباس صدریان فر مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان و با حضور معاونیان حفاظت و بهره برداری از منابع آب، شبکه های آبیاری و زهکشی، برنامه ریزی، مطالعات جامع منابع آب، آبرسانی، مدیران عامل شرکت های بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی، شرکت های تولید و انتقال( آبرسانی)، امور مناطق و ادارات شهرستانها، مدیر عامل شرکت ساب، مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد و درامد سازمان در هتل بوستان برگزار شد.

این جلسه به منظور ارزیابی ماهانه تعهد و وصول آب بهای شرکت های بهره برداری و آبرسانی و وصولی مناطق و ادارات امور آب برگزار شد.

ارزیابی معاونت برنامه ریزی از وضعیت درآمد های سازمان، ارائه گزارش مدیر دفتر خدمات مشترکین و تعرفه از وضعیت وصول و تعهد در سال جاری، بیان توضیحات مدیران شرکت ها و مناطق امور آب، ارزیابی معاونت ها از وضعیت وصول درآمد در حوزه تحت مسئولیت خود از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

صدریان فر در این جلسه گفت: نظر به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم شرایط کم بارشی در ادامه سال آبی جاری، ضرورت دارد منابع آب باقیمانده با حساسیت و دقت نظر بسیار بالا مورد استفاده گرفته و برنامه ریزی با جزئیات، نه تنها برای فصل جاری بلکه برای تامین آب پایدار در تابستان سال بعد صورت گیرد.

وی افزود: عبور از شرایط کم بارشی احتمالی پیش رو جز با همکاری همه دست اندرکاران و ذی نفعان میسر نمی شود به همین دلیل مدیران شهرستان باید تمام تلاش خود را در اقناع سازی کشاورزان و مصرف کنندگان با برگزاری جلسات با بزرگان و شیوخ، متنفذین، انجمن های صنفی به کار گیرند و با شفاف سازی شرایط موجود و در کمال احترام شرایط کم آبی را برای آنها توضیح دهند.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: به همین دلیل از تمامی کشاورزان و مصرف کنندگان انتظار می رود از طریق اجرای برنامه های مصوب استان و دستورالعملهای صادره از سوی این سازمان و سازمان جهاد کشاورزی با ما همراهی کنند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار