آمادگی امدادگران هلال احمر خوزستان برای خدمت رسانی به مردم

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 بهمن 1402 | 10:48 ق.ظ
آمادگی امدادگران هلال احمر خوزستان برای خدمت رسانی به مردم مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آمادگی بیش از ۸۶۰ امدادگر و بیش از ۱۵۰ خودروی امدادی برای خدمت رسانی شبانه روزی به مردم خبر داد.

وحید شعبانی در رزمایش طرح ترافیکی و انتظامی زمستان که در محل پاسگاه پلیس راه اهواز به اندیمشک برگزار شد، گفت: در جمعیت هلال احمر خوزستان با استقرار ۲۸ کشیک شبانه روزی اداری، ۲۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری، بیش از ۸۶۰ امدادگر و بیش از ۱۵۰ خودروی امدادی آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستیم.

وی افزود: اگر در مناطق کوهستانی و مرتفع استان یا محور‌های مواصلاتی امکان ریزش برف باشد یا حجم حادثه زیاد و به گونه‌ای باشد که نیاز به اسکان اضطراری باشد در این خصوص نیز ارائه خدمت می‌کنیم.

شعبانی ادامه داد: از هموطنان درخواست می‌شود در سفر‌های خود به اطلاعیه‌هایی که توسط عوامل امدادی و دیگر دستگاه‌ها صادر می‌شود و همچنین به علائم رانندگی در مسیر‌ها توجه کنند، البته با توجه به اینکه در فصل زمستان بیشتر صبح‌ها پدیده مه گرفتگی وجود دارد، از مردم درخواست می‌شود به هنگام رانندگی دقت کافی را داشته باشند تا حادثه‌ای رخ ندهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار