تمدید کشت قراردادی گندم تا ۱۵ بهمن ماه

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 بهمن 1402 | 08:51 ق.ظ
تمدید کشت قراردادی گندم تا ۱۵ بهمن ماه مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: فرصت کشت قراردادی گندم آبی تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

جمیل ضافی‌پور زرگانی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اهواز، هفتکل، هویزه و دزفول به ترتیب به عنوان پیشتاز در عقد قرارداد محسوب می‌شوند.

وی افزود: کشت قراردادی یکی از اولویت‌های کاری این فصل تعاون روستایی بوده و طی ماه گذشته، عملکرد این حوزه مثبت ارزیابی شده است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: کشت قراردادی با تخفیف ۲۰ درصدی بیمه محصولات همراه است و کشاورزان می‌توانند به ازای هر تن گندم تحویلی به مراکز خرید تعاون روستایی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دریافت کنند.

میزان کشت قراردادی در تعاون روستایی اهواز از ۱۰ هزار هکتار عبور کرد

رییس تعاون روستایی شهرستان اهواز با اشاره به پیشرفت مناسب کشت قراردادی در اهواز ابراز امیدواری کرد: با توجه به تمدید مدت زمان طرح تا ۱۵ بهمن ماه به تمامی اهداف مد نظر در این زمینه دست یابیم.

سید شریف موسوی ادامه داد: تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ میزان قرارداد امضا شده کشت قراردادی توسط تعاون روستایی به بیش از ۱۰ هزار هکتار رسیده و این روند با سرعت مناسبی در حال افزایش است.

رییس تعاون روستایی اهواز گفت: در حال حاضر اهواز موفق‌ترین شهرستان در زمینه کشت قرادادی در استان است و ۸۰۹ کشاورز، ۱۰ هزار و ۳۵۷ هکتار را زیر کشت قراردادی بردند که از این میزان ۱۰ هزار و ۲۹۹ هکتار تایید شده و ۵۱۷ قرار داد نیز ثبت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار