همکاری نفت و گاز اروندان با دانشگاه های شیراز و سن‌پترزبورگ

تاریخ انتشار: شنبه 7 بهمن 1402 | 08:41 ق.ظ
همکاری نفت و گاز اروندان با دانشگاه های شیراز و سن‌پترزبورگ مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان از آمادگی این شرکت برای همکاری با دانشگاه های شیراز و دانشگاه سن‌پترزبورگ برای بکارگیری وعملیاتی کردن تکنولوژی ایجاد اسید فراکچرینگ در میادین غرب کارون خبر داد.

غلامحسین موازی در اولین همایش مشترک دانشگاه‌های سن پترزبورگ و شیراز در خصوص چالش‌های بهره برداری از میادین نفت و گاز به ظرفیت‌های علمی و تکنولوژی‌های نوین در کشور و پیشنهاد هم افزایی‌های علمی دو کشور، در خصوص عملیاتی کردن تکنولوژی ایجاد اسید فراکچرینگ در میادین غرب کارون اشاره کرد.

وی گفت : با توجه به سیاست‌های افزایش تولید از میادین مشترک و تجربیات متخصصان دانشگاه‌های بزرگ سن پترزبورگ و شیراز شرکت نفت و گاز اروندان آمادگی برای همکاری دارد.

گفتنی است در حاشیه‌ی این همایش نشست مشترکی بین هیات دانشگاه سن پترزبورگ به ریاست معاون فناوری و امور بین الملل این دانشگاه، هیات دانشگاه شیراز به ریاست معاون پژوهشی دانشگاه و با حضور مدیر امور فنی و رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت وگاز اروندان برگزار و در خصوص نحوه همکاری‌ها و عملیاتی کردن انتقال تکنولوژی بحث و تبادل نظر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار