هیچ محوری در خوزستان به دلیل بارش باران و برف مسدود نیست

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1402 | 11:41 ق.ظ
هیچ محوری در خوزستان به دلیل بارش باران و برف مسدود نیست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از امدادرسانی به ۹ خودرو توسط راهداران در مناطق برفگیر استان خبر داد. مرتضی بهداروندی اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شهرستان‌های اندیکا و دزپارت در روزهای گذشته، در این زمینه ۲۰ نیروی راهداری استان با بکارگیری ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در حالت […]

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از امدادرسانی به ۹ خودرو توسط راهداران در مناطق برفگیر استان خبر داد.

مرتضی بهداروندی اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شهرستان‌های اندیکا و دزپارت در روزهای گذشته، در این زمینه ۲۰ نیروی راهداری استان با بکارگیری ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در حالت آماده‌باش بودند.

وی افزود: در این راستا به ۹ خودروی گرفتار در برف توسط راهداران امدادرسانی شد و با تلاش نیروهای راهدار استان ۱۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای اندیکا و دزپارت انجام و از انسداد این محورها جلوگیری شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: همچنین با توجه به بارش باران، عملیات ریزش‌برداری در ۳۰ مقطع از محورهای شهرستان لالی، ۱۱ مقطع در محورهای شهرستان مسجدسلیمان و ۱۰ مقطع در محورهای ایذه انجام شد.

بهداروندی بیان کرد: در حال حاضر هیچ محوری در استان به دلیل بارش باران و برف مسدود نیست و مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار