پیگیری برای تامین لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1402 | 11:56 ق.ظ
پیگیری برای تامین لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین در خوزستان در بیست و چهارمین نشست تنظیم بازار خوزستان، بررسی‌های لازم برای تامین لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین در استان انجام شد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در بیست و چهارمین نشست تنظیم بازار استان

سید سعید حسینی نژاد گفت : در این نشست نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت کاغذ چاپ و تحریر در استان را با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.

وی افزود : همچنین آخرین وضعیت لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین در استان و اقدامات انجام شده در خصوص تامین نیاز بازار به این کالا بررسی شد.

همچنین بر اساس گزارش‌های ارائه شده و پایش بازار، با پیگیری‌های انجام شده توسط کارگروه تنظیم بازار استان لاستیک خودرویی مورد نیاز استان تامین و در حال توزیع در سطح فروشگاه‌های معتبر می‌باشد و از این نظر بازار به تثبیت نسبی رسیده است.

حسینی نژاد با قدردانی از زحمات اعضاء، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همچنین افزایش تقاضا‌های مرتبط با صنعت کاغذ و چاپ، بر برنامه ریزی اجرایی موثر و اقدام لازم جهت بهره مندی از ظرفیت‌های داخلی استان جهت رفع این نیاز‌ها تاکید کرد.

همچنین پایش مستمر بازار لاستیک استان و برآورد نیاز‌ها و اقدام در خصوص تامین آن از دیگر نکات مورد تاکید در این جلسه بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار