رفع تصرف بیش از ۲۰۱ هزار مترمربع از اراضی ملی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 بهمن 1402 | 12:11 ب.ظ
رفع تصرف بیش از ۲۰۱ هزار مترمربع از اراضی ملی در خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۲۰۱ هزار مترمربع خبر داد.

سرهنگ فریدون عبادی تصریح کرد: در دی‌ماه سال‌جاری، ۶ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان خوزستان با اجرای احکام قطعی قضائی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: احکام قضائی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان بیان کرد: با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت ۲۰۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و به ارزش ۲۵ هزار میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

سرهنگ عبادی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا تخلف‌های زمین خواری را به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار