سیر افزایشی اجاره استخرهای شنا در خوزستان نگران کننده است

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 بهمن 1402 | 11:18 ق.ظ
سیر افزایشی اجاره استخرهای شنا در خوزستان نگران کننده است رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان گفت: سیر افزایشی اجاره استخرهای شنا در فرایند مزایده ها اماکن ورزشی در استان خوزستان بسیار نگران کننده است. امید جشان زاده ، با اشاره به طرح ایجاد پلاژ در سطح رودخانه‌های استان خوزستان برای اولین بار در کشور توسط هیات نجات غریق استان در شورای ورزش استان، […]

رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان گفت: سیر افزایشی اجاره استخرهای شنا در فرایند مزایده ها اماکن ورزشی در استان خوزستان بسیار نگران کننده است.

امید جشان زاده ، با اشاره به طرح ایجاد پلاژ در سطح رودخانه‌های استان خوزستان برای اولین بار در کشور توسط هیات نجات غریق استان در شورای ورزش استان، اظهارکرد: موضوع بی تفاوتی ادارات و شرکت های صاحب استخر نسبت به قوانین نجات غریق در جلسه شورای ورزش استان نیز مطرح شد. متاسفانه برخی مالکان استخرها در استان فقط اجاره بیشتر و درآمد را می بینند و به فکر اهلیت شرکت کنندگان، اشتغال منجیان و سلامت جان مردم نیستند. 

وی با بیان این که سیر افزایشی اجاره استخرهای شنا در فرایند مزایده ها اماکن ورزشی استان خوزستان بسیار نگران کننده است، گفت: متاسفانه برنده مزایده ها با این نرخ های بالا، دیواری کوتاه تر از نجات غریق نمی بینند و تعدادی از استخرها همچنان نسبت به قانون دهن کجی می‌کنند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان گفت: ما به خاطر ماموریت و ماهیت ذاتی شغل مان تمام قد پیگیر این موضوع هستیم. منجیان و مدیران استخرها نیز باید با هیات همراه باشند و با هر قیمتی و هر شرایطی حاضر به کار نباشند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار