فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در بازدید از شرکت نیشکر هفت‌تپه: افزایش قابل توجه سطح داشت و بهبود عملکرد تن در هکتار یکی از مولفه‌های موفقیت مدیریت فعلی است/ شرکت هفت‌تپه پیشگام در زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم/ هفت تپه نماد کشاورزی در استان خوزستان بشمار میرود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 بهمن 1402 | 08:39 ق.ظ
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در بازدید از شرکت نیشکر هفت‌تپه: افزایش قابل توجه سطح داشت و بهبود عملکرد تن در هکتار یکی از مولفه‌های موفقیت مدیریت فعلی است/ شرکت هفت‌تپه پیشگام در زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم/ هفت تپه نماد کشاورزی در استان خوزستان بشمار میرود سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه بازدید میدانی بعمل آورد. براساس این گزارش، در این بازدید که دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه، سردار شاهوارپور را همراهی می‌کردند، بخش‌های مختلف شرکت اعم از […]

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه بازدید میدانی بعمل آورد.

براساس این گزارش، در این بازدید که دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه، سردار شاهوارپور را همراهی می‌کردند، بخش‌های مختلف شرکت اعم از کشاورزی و صنعت مورد بازدید میدانی قرار گرفتند.

همچنین حضور و نهال کاری در بخش نهال کاری پروژه بزرگ و ملی پنج‌هزار هکتاری نهال اکالیپتوس از دیگر برنامه‌های بازدیدکنندگان بود که در حاشیه این بازدید، سردار شاهوارپور پیشنهاد دادند این بخش غیرنیشکری بنام بوستان شهدا نامگذاری شود.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در حاشیه این بازدید ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، در گفتگو با روابط عمومی شرکت نیشکر هفت‌تپه، اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل ما شد تا در راستای شعار سال که مقام معظم رهبری به آن تاکید خاصی دارند، رفع موانع تولید و تقویت تولید که باید همگی بویژه کارگزاران نظام به آن اهمیت خاصی بدهند، از شرکت نیشکر هفت‌تپه بازدیدی بعمل بیاوریم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در ادامه افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی و تلاش‌هایی که بسیج سازندگی برای مقوله تولید انجام میدهد این بازدید را انجام دادیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بحمدالله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه پس از آن چالش‌هایی که در گذشته پشت سر گذاشت، در حال حاضر وضعیت نرمال دارد؛ هم در بحث کشت نیشکر که فوق العاده ظاهر شد و نیز در بخش توسعه کشت در شرکت نیشکر هفت‌تپه که روند افزایشی پیدا کرده است.

سردار شاهوار پور ادامه داد: در واقع در طی دهه‌های گذشته، کشت نیشکر امسال بی نظیر بود؛ یعنی میزان سطح زیر کشت و تناژی که الان در حال برداشت است یکی از مولفه‌های موفقیت مدیریت فعلی است که این نشان از درایت بالای دکتر ناصری و مهندس دورباشی‌زاده است؛ در بخش سطح زیر کشت و تنوع کشت و البته زمین‌های غیرقابل استفاده‌ای که تبدیل به پروژه درخت‌کاری و نهال کاری شد، بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: مقوله نهال کاری و درخت کاری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان در این باره فرمودند که باید یک میلیارد نهال در کشور کشت شود و هم اکنون شاهد آن هستیم که شرکت نیشکر هفت‌تپه در این زمینه پیش قدم شد.

سردار شاهوارپور در ادامه با اشاره به اشتغالزایی بسیار مناسب در شرکت نیشکر هفت‌تپه، گفت: شاغل بودن نزدیک به شش هزار نفر بصورت مستقیم یکی از موضوعات بسیار مهمی است که یکی از موفقیت‌های اخیر مجموعه مدیریتی موجود است که الحق و الانصاف قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان داشت: علاوه بر این، مشاغل غیرمستقیم در موفقیت‌های این شرکت بسیار موثر است که بنده صمیمانه از مدیران و تک تک کارگران عزیز شاغل در شرکت نیشکر هفت‌تپه که در صدد افزایش تولید هستند تشکر و قدردانی مینمایم.

این مقام مسئول افزود: طرح‌های توسعه‌ای بسیاری وجود دارد که با برنامه‌های خوب هم در بخش صنایع جانبی و هم در بخش توسعه کشاورزی، شیلات و دامپروری که از ظرفیت‌های موجود در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه است، میتوان موجب اشتغالزایی شود.

وی در پایان گفت: بهرحال شرکت هفت‌تپه از اولین شرکت‌هایی است که در کشور تاسیس شد و نماد کشاورزی در استان خوزستان بشمار می‌آید و از تمامی عزیزانی که برای این شرکت قدم مثبتی برمیدارند، تشکر و قدردانی مینمایم.

در ادامه، دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان داشت: جا دارد نخست از تشریف‌فرمایی سردار شاهوارپور تشکر و قدردانی نماییم.

وی ادامه داد: ما حدود چهل درصد سطح اراضی نیشکر هفت‌تپه را برداشت کردیم و به امید خدا تا پایان اردیبهشت برداشت ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر ناصری افزود: امروز هفت‌تپه آمدیم که به کارگران و مدیران عزیز خسته نباشید بگوییم و برای تمامی همکاران پرتلاشمان در شرکت نیشکر هفت‌تپه در مراحل مختلف برداشت و داشت سال آینده آرزوی موفقیت مینماییم.

مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه ضمن خیر مقدم به سردار شاهوارپور و دکتر ناصری، از تلاش‌های کارگران پرتلاش این شرکت جهت افزایش تولید قدردانی نمود و قول مساعد داد که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و تقویت تولید، در سال جاری در زمینه تولید حماسه‌ساز شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار