استاندار خوزستان : توسعه اقتصادی کشور با جذب گردشگر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 بهمن 1402 | 11:40 ق.ظ
استاندار خوزستان : توسعه اقتصادی کشور با جذب گردشگر استاندار خوزستان گفت: خوزستان با داشتن تنوع فرهنگی و طبیعی خود با جذب گردشگر نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و کشور ایفا کرده است.

علی اکبر حسینی محراب با اشاره به تنوع فرهنگی و قومیتی استان خوزستان گفت: زندگی اقوام مختلف با گویش‌ها و فرهنگ‌های متنوع در یک اقلیم، خوزستان را اولین انتخاب و مقصد گردشگران کرده است.

وی افزود: همه مناطق و روستا‌های استان به نوعی درگیر مسائل گردشگری هستند و از این نظر روستا‌های نمونه‌ای در خوزستان وجود دارند که به عنوان یک مقصد جاذب گردشگری برای مردم ایران محسوب می‌شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در مکان‌های گردشگری خوزستان ظرفیت‌های مناسبی برای صنعت گردشگری وجود دارد، که شامل دریاچه‌های پشت سد تا روستا‌ها و امامزاده‌های متعدد در شهرها، مقبره دانیال نبی در شوش، آرامگاه علی ابن مهزیار اهوازی و ظرفیت غنی اردوی راهیان نور و شهدای دفاع مقدس است که امسال میلیون‌ها زائر از سراسر کشور را گرد هم آورد.

وی بیان کرد: استان خوزستان آماده است تا در این فصل، هموطنان خوب ایران را میزبانی کند تا از فضایل و مهربانی مردم خوزستان بهره‌مند شوند و به عنوان یک قطب گردشگری، منتظر ورود مسافران از سراسر ایران هستیم و آمادگی کامل برای پذیرایی از آنان‌ها داریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار