آغاز عملیات ساخت بیش از یکهزار مسکن ویژه دانشگاهیان در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1402 | 10:19 ق.ظ
آغاز عملیات ساخت بیش از یکهزار مسکن ویژه دانشگاهیان در خوزستان عملیات ساخت یکهزار و ۱۲۹ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان در خوزستان به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور آغاز شد.

مسعود بیات منش درخصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: در رابطه با اجرای تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم کلنگ‌زنی که همزمان با جلسه شورای عالی مسکن کشور برگزار شد، عملیات اجرایی ۵۹ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی شامل؛ مسکن نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در سطح کشور و به دستور ریاست محترم جمهور خواهیم بود.

وی سهم خوزستان از این تعداد واحد مسکونی را یکهزار و ۱۲۹  واحد مسکونی عنوان کرد و افزود: براساس تفاهم‌نامه‌های جداگانه با دانشگاه‌های استان، این تعداد واحد مسکونی با هدف رفع نیاز‌های مسکن قشر فرهیخته دانشگاهی ساخته خواهند شد.

بیات منش می‌گوید: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده مقرر شده است ۶۷۷ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار از دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان و همچنین ۴۵۲ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۸ هکتار از دانشگاه جندی شاپور دزفول ساخته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار