احتمال تایید صلاحیت تعداد دیگری از کاندیداها در حوزه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1402 | 09:21 ق.ظ
احتمال تایید صلاحیت تعداد دیگری از کاندیداها در حوزه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: تاکنون صلاحیت ۲۷۵ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تایید شده است و احتمالا در یکی دو روز آینده تایید صلاحیت تعداد دیگری نیز اعلام می‌شود. سید احمد موالی‌زاده، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات ششمین […]

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: تاکنون صلاحیت ۲۷۵ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تایید شده است و احتمالا در یکی دو روز آینده تایید صلاحیت تعداد دیگری نیز اعلام می‌شود.

سید احمد موالی‌زاده، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه، ۶۱۱ شعبه اخذ رای در ۳۰ منطقه شهرستان اهواز تعیین شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۵۴۲ شعبه شهری و ۶۹ شعبه روستایی است. همچنین ۵۳۹ شعبه ثابت و ۷۲ شعبه سیار است. در روز انتخابات این شعب ثابت و سیار رای‌گیری از مردم شهر اهواز و روستاهای بخش‌های غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی را انجام می‌دهند.

موالی‌زاده گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالای مردم اندیشیده شده است.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ادامه داد: شعب اخذ رای انتخابات امسال در شهرستان اهواز ۱۳۴ شعبه نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: تاکنون صلاحیت ۲۷۵ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تایید شده است و احتمالا در یکی دو روز آینده تایید صلاحیت تعداد دیگری نیز اعلام می‌شود.

موالی‌زاده با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی برای داوطلبان بیان کرد: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز شده است اما تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم اسفندماه آغاز خواهد شد.

 وی در خصوص تمهیدات برای پیشگیری از تخلفات عنوان کرد: در این راستا کمیسیون مقابله و پیشگیری از جرایم انتخابات در اهواز تشکیل شده است. همچنین هیات بازرسی انتخابات همه موارد و فعالیت‌های داوطلبان را رصد می‌کند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار