نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1402 | 08:40 ق.ظ
نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اهواز برگزار می‌شود مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری این کلانشهر خبر داد. سروش بزاز ، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری کلانشهر اهواز با عنوان روایت خدمت، اظهار کرد: شهرداری اهواز در این رویداد تلاش می‌کند با به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیت‌های انجام […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری این کلانشهر خبر داد.

سروش بزاز ، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری کلانشهر اهواز با عنوان روایت خدمت، اظهار کرد: شهرداری اهواز در این رویداد تلاش می‌کند با به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیت‌های انجام شده در دو سال گذشته، اطلاع‌رسانی جامعی از خدمت‌رسانی به شهروندان ارائه دهد و آحاد جامعه را در جریان آخرین و مهمترین اقدامات انجام‌شده در مسیر تعالی کلانشهر اهواز قرار دهد.

وی افزود: یکی از نکات حایز اهمیت این نمایشگاه این است که مدیران شهری شرایطی فراهم کرده‌اند تا شهروندان بتوانند از نزدیک با بخشی از دستاوردهای شهرداری آشنا شوند و متوجه شوند که فعالیت‌های عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و فضای سبز کلانشهر اهواز به چه صورت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: برگزاری نشست‌هایی با حضور شهردار اهواز، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه‌هایی برای اشاعه و اعتلای فرهنگ شهروندی و توسعه مشارکت‌های مردمی، اجرای ویژه برنامه‌های مختص بانوان، کودکان و نیز برگزاری جشن‌های شعبانیه از دیگر برنامه‌های این رویداد چهار روزه خواهد بود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از ۳۰ بهمن‌ماه تا ۳ اسفندماه در بلوار ساحلی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی اهواز برپا می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از بخش‌های مختلف این نمایشگاه در قالب بیش از ۳۰ غرفه بازدید کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار