امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اسفند 1402 | 11:17 ق.ظ
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در راستای هم‌افزایی مجامع علمی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز به امضای دکتر حسن محمدی‌مجد و دکتر علی‌محمد آخوندعلی […]

سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در راستای هم‌افزایی مجامع علمی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز به امضای دکتر حسن محمدی‌مجد و دکتر علی‌محمد آخوندعلی رسید.

همکاری‌های تحقیقاتی، مهارت‌آموزی، اجرای مشترک پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و هم‌افزایی برای بررسی مشکلات استان خوزستان و ارائه راهکارهای علمی برای بر طرف کردن این مشکلات از جمله تعهدات مشترک مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

هم‌افزایی در فعالیت‌های جبهه فرهنگی و حرکت به سوی تحقق دانشگاه اسلامی نیز از دیگر موارد این تفاهم‌نامه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار