لزوم تکمیل طرح‌های راهسازی در خوزستان با رعایت استاندارد‌ها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1402 | 09:42 ق.ظ
لزوم تکمیل طرح‌های راهسازی در خوزستان با رعایت استاندارد‌ها استاندار خوزستان بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه راهسازی در استان با رعایت استاندارد‌ها تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب در سیزدهمین جلسه کمیسیون اجرایی آئین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه سازی الزام است.

وی افزود: براساس اولویت بندی، طرح‌های راه سازی، بهسازی و ایمن سازی جاده‌های استان پیگیری و هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسند.

حسینی محراب بر کاهش و حتی الامکان حذف تصادف‌ها در جاده‍‌های خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: در اجرای طرح‌های راه‌سازی باید استاندارد رعایت شود.

استاندار خوزستان می‌گوید: باید اجرای طرح‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم.

وی اضافه کرد: در جلسه اخیر هیأت دولت ۳۸ مصوبه در حوزه وزارت راه و شهرسازی برای استان خوزستان درنظر گرفته شده است که اداره‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید اجرای آنها تا پایان سال ۱۴۰۳ را پیگیری کنند.

محمد جولانژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در این جلسه گفت: همه شهرستان‌های استان از طرح‌های راهداری بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه فرمانداران برای ایمن سازی راه‌ها از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های خصوصی حاشیه جاده‌ها کمک بگیرند، افزود: بر اساس استاندارد باید ۴ تا ۶ درصد ارزش راه ها، پل‌ها و ابنیه فنی برای نگهداری از آنها هزینه شود که براساس محاسبه‌های سالانه باید حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار