ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1402 | 10:41 ق.ظ
ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان براساس پیش بینی اداره هواشناسی خوزستان، سامانه بارشی جدید از فردا وارد استان می‌شود.

محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز تا اواسط فردا جو نسبتاً پایداری بر سطح استان حاکم است و پدیده غالب در این ایام وقوع مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در برخی از مناطق به ویژه مناطق کوهستانی، جاده‌های مواصلاتی و جنوبی و همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی استان خواهد بود.

 

وی افزود: باتوجه به ماندگاری هوای سرد شبانه تا فردا در سراسر استان، احتمال یخ زدگی سطح زمین در بخش‌هایی از مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات وجود دارد.

 

سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه از سمت شمالِ غرب وارد استان خواهد شد و تا سه شنبه (به ویژه روز دوشنبه) در اغلب مناطق استان سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد‌های متوسط تا شدید خواهد شد.

 

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان؛ بارش در ارتفاعات به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود و شمال خلیج فارس نیز در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مواج و متلاطم است.

 

سبزه زاری در شبانه روز اخیر امیدیه با ۲۲.۴ و ایذه با ۰.۴- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۲۲.۳ و کمینه دمای ۵.۵ درجه سانتیگراد رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار