توقیف لنج‌های تجاری حامل کالای قاچاق در آبراه بین المللی اروند

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 اسفند 1402 | 11:59 ق.ظ
توقیف لنج‌های تجاری حامل کالای قاچاق در آبراه بین المللی اروند فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ۳ فروند موتور لنج تجاری حامل کالای قاچاق در آبراه بین المللی اروند توقیف شدند.

سردار لطفعلی پاکباز گفت: با تشدید کار‌های کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرز‌های آبی و خشکی، به منظور اجری طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی آبادان ۳ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی ماموران از شناور‌های توقیف شده ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ بسته پودر نوشیدنی کاپوچینو، ۳۸ هزار و ۸۶۰ قوطی نوشیدنی‌های انرژی‌زا، ۳۰ هزار قوطی کمپوت آناناس، ۷ هزار و ۴۴۰ بسته تمر هندی، ۵۰۰ لیتر روغن ذرت و ۱۰ هزار و ۸۵۶ متر پارچه بدون مجوز قانونی را کشف شد.

 

سردار پاکباز به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

 

اروندرود، رودخانه پهناوری است در جنوب غربی ایران و در مرز ایران و عراق که از رودخانه مرزی فرات، دجله و کارون تشکیل شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار