۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز پلمب شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 | 12:10 ب.ظ
۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز پلمب شد رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۱۵۰ مرکز تهیه و توزیع متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در طرح سلامت نوروزی پلمب شدند.

امرالله مردانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: بازدید بهداشتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت صنوف حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات، قنادی‌ها، مراکز آش و حلیم و اماکن عمومی صورت گرفت.

وی افزود: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع ، حدود ۲۹۱ مورد بازرسی از مساجد و حسینیه، معدوم کردن بیش از چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۳۱۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و شیرینی جات، بیش از ۴۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و چهار هزار مورد کلرسنجی از جمله اقدامات صورت گرفته در طی برنامه سلامت نوروزی از۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ بود.

مردانی اظهار کرد: در طول برنامه گشت‌های بازرسی متعددی با حضور سایر سازمان‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و دامپزشکی صورت گرفت تا با رعایت مسایل بهداشتی توسط عرضه کنندگان مواد غذایی و متولیان اماکن عمومی و … همشهریان گرامی بتوانند در سلامتی کامل بسر ببرند.
شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را با سامانه شکایت‌های بهداشتی ۱۹۰ در میان بگذارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار