علت تعلل وزارت خارجه در مهار آتش‌ هورالعظیم، مورد سؤال قرار گیرد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 مرداد 1397 | 14:33 ب.ظ
علت تعلل وزارت خارجه در مهار آتش‌ هورالعظیم، مورد سؤال قرار گیرد رئیس دانشگاه جندی شاپور: علت تعلل وزارت خارجه در مهار آتش‌ هورالعظیم، مورد سؤال قرار گیرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: سوال نماینده مجلس باید از وزارت خارجه باشد که چرا در این مدت نتوانسته‌اند با اقدامات دیپلماتیک راه حلی برای خاموش کردن آتش بیابند.

به گزارش خبرنگار، ایرج نظری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آلودگی‌های ناشی از هورالعظیم، اظهار کرد: هیچ مشکلی در حوزه امدادرسانی به شهروندان خوزستانی نداریم و آمارهای ما بر این ادعا صحه می‌گذارد.

وی افزود: خوشبختانه پس از آتش سوزی هورالعظیم مراجعات ما بیش از حد نرمال نشد و آنچه سبب نگرانی مردم شده، شرایط جوی است که باید فوراً حل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: یکی از نمایندگان خوزستان در این باره از وزیر بهداشت طرح سوال کرده که باید به او بگویم مسئله درمان در بحث آتش سوزی مسئله جزئی است و سوال او باید از وزارت خارجه باشد که چرا در این مدت نتوانسته‌اند با اقدامات دیپلماتیک راه حلی برای خاموش کردن آتش بیابند.

وی بیان کرد: مشکل اصلی ما دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی و کارشناسی است که متاسفانه منجر به افزایش هزینه‌ها و کاهش بهره وری می‌شود.

نظری گفت: در همه جای جهان به دنبال کاهش کمیت و افزایش کیفیت هستند و قطعاً اگر سیاسیون روش فعلی را ادامه دهند کار کارشناسان مختل می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار