فاز دوم مهمانسرای شماره ۲ خرم کوشک به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 فروردین 1403 | 09:34 ق.ظ
فاز دوم مهمانسرای شماره ۲ خرم کوشک به بهره برداری رسید فتح شهنی خبرداد: در راستای دستیابی به اهداف، انجام رسالت‌های سازمانی و کاهش هزینه‌ها نسبت به احداث فاز دوم مهمانسرا شماره ۲ خرم کوشک از محل پروژه تعمیرات، بازسازی و بهسازی مهمانسراها و اماکن عمومی اقدام گردید.

آیین بهره برداری از مهمانسرای شماره ٢ خرم کوشک یکشنبه ٢۶ فروردین‌ماه با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از معاونین، اعضای هیئت مدیره و کارکنان عملیات غیرصنعتی این شرکت برگزار شد.
سعید فتح شهنی، مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: مدیریت عملیات غیر صنعتی وظیفه خطیر خدمات رسانی و پشتیبانی از تولید را در مناطق نفت خیز جنوب بر عهده دارد و در راستای دستیابی به اهداف، انجام رسالت‌های سازمانی و کاهش هزینه‌ها نسبت به احداث فاز دوم مهمانسرای خرم کوشک از محل پروژه تعمیرات، بازسازی و بهسازی مهمانسراها و اماکن عمومی اقدام گردید.
وی با اشاره به مساحت تخصیص داده شده برای احداث این مهمانسرا عنوان داشت: مهمانسرای ۲۴ اتاقه خرم کوشک با مساحت ۱۵۴۷ متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۷۸۰ متر مربع در دو طبقه احداث شد.
مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه احداث این مهمانسرا را در جهت توسعه پروژه مهمانسرای احداث شده در دهه هشتاد بود، خاطرنشان کرد: مهمانسرا در دهه هشتاد احداث و در سال ۱۳۹۴ توسط اداره مهندسی و طراحی، طراحی شد.
 عملیات ساخت و ساز این مهمانسرا ابتدای سال ۱۳۹۵ شروع شد ولی ابتدای سال ۱۳۹۶ در پی مشکلات عدیده از جمله افزایش نرخ اقلام و ناتوانی پیمانکار پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد متوقف شد و پس از آن مجددأ از ابتدای سال ۱۳۹۷ شروع به کار نمود و متاسفانه اواخر همین سال با پیشرفت ۶۴ درصدی مجددا متوقف شد و در نهایت ابتدای سال ۱۴۰۱ تغییرات اساسی در این پروژه صورت گرفت.
فتح شهنی با اشاره به تأکیدات مهندس دانشی در جهت تسریع در روند عملیات و اتمام این پروژه افزود: برآورد اولیه این پروژه بدون خرید تجهیزات رفاهی ۱۱ میلیارد تومان بود، از آنجایی که قرارداد این پروژه جز قراردادهای بزرگ محسوب می شود، طی فرآیندهای اینگونه مناقصات طولانی و زمان بر می باشد و با توجه به افزایش قیمت اقلام مورد نیاز و همچنین تاکید مدیریت عملیات غیر صنعتی بر اجرای پروژه‌ها با سرعت، کیفیت و هزینه مناسب، خرید اقلام سنگین مورد نیاز توسط اداره کالا صورت پذیرفت که با انجام آن شاهد کاهش چشمگیری در هزینه ها بودیم.
وی در پایان به بهره گیری از ظرفیت داخلی مناطق نفت خیز جنوب در راستای تجهیز این مهمانسرا اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در جهت تجهیز مهمانسرا با استفاده از ظرفیت داخلی مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفت که کاهش شدید هزینه‌های جانبی را در پی داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار