۴۰ روستا از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: جمعه 9 شهریور 1397 | 02:19 ق.ظ
۴۰ روستا از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند درویشعلی کریمی گفت: در هفته دولت ۹ پروژه آبرسانی روستایی در سطح استان خوزستان به بهره‌برداری رسید
درویشعلی کریمی اظهار کرد: این ۹ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌های اهواز، بهبهان، هندیجان، هویزه، لالی، باغملک، مسجدسلیمان و خرمشهر به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی ادامه داد: این ۹ پروژه ۴۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان تصریح کرد: کارگزاری ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و احداث و راه‌اندازی ۵ هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب از جمله اقداماتی است که در این پروژه‌ها انجام شده است.
کریمی ادامه داد: ۲ پروژه آبرسانی به روستاهای دغاغله و بیت فارس و بگعان۱و۲ شهرستان اهواز، پروژه آبرسانی به روستاهای حفار شرقی شهرستان خرمشهر از طرح غدیر، فاز اول پروژه آبرسانی به روستاهای چم تمبی و چم فراخ شهرستان مسجدسلیمان و پروژه آبرسانی به روستاهای مگطع جبر و ام الغفاری شهرستان هویزه از جمله پروژه‌هایی بود که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۴ روستای لالی، بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۵ روستای هندیجان، بهره‌برداری از پروژه مجتمع آبرسانی بیدبلند بهبهان و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای بکانی باغملک از دیگر پروژه‌های شرکت آبفا روستایی خوزستان در هفته دولت هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار