مشکل و محدودیتی در عرضه مرغ و گوشت در بازار وجود ندارد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 شهریور 1397 | 20:27 ب.ظ
مشکل و محدودیتی در عرضه مرغ و گوشت در بازار وجود ندارد مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال توزیع مرغ و گوشت در استان در راستای تنظیم بازار هستیم و در این زمینه به میزانی که نیاز استان باشد، مرغ و گوشت تامین خواهیم کرد.

هادی سلامات در گفت‌وگو با خبرگزاری؛با اشاره به توزیع مرغ و گوشت برای تنظیم بازار اظهار کرد: در حال حاضر مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در استان در حال توزیع است و در این راستا به هر میزانی که نیاز باشد، امکان توزیع وجود دارد.

وی افزود: همچنین به منظور تنظیم قیمت گوشت قرمز در بازار، در حال حاضر در حال توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی در بازار هستیم و در این زمینه به هر میزانی که نیاز باشد، تامین خواهیم کرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه ۶۳۲۰ تومان و برای مصرف کننده ۶۷۵۰ تومان است. همچنین قیمت متوسط فروش گوشت قرمز منجمد در بازار هر کیلوگرم حدود ۲۸هزار تومان است.

وی ادامه داد: به منظور تنظیم قیمت گوشت و مرغ در بازار، در حال توزیع این محصولات در استان هستیم و در این راستا هر میزان گوشت و مرغ که استان نیاز داشته باشد را تامین خواهیم کرد و مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۹۰۰ تن مرغ منجمد و حدود ۲۴۷ تن گوشت قرمز به منظور تنظیم بازار در استان توزیع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار