دیدارمعاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق های بازرگانی این منطقه

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 شهریور 1397 | 21:16 ب.ظ
دیدارمعاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق های بازرگانی این منطقه معاون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ، با روسای اتاق های بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و خرمشهر دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، سید علی موسوی در این نشست که با حضور جبار عبودزاده ، مدیر توسعه و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان برگزار شد ؛ضمن قدردانی از زحمات بعمل آمده روابط حسنه و تعامل سازنده با اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر را راه گشای بسیاری از مسائل پیشرو دانست .

برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه در کشورهای عراق ،عمان و قطر بعنوان مهم ترین مقاصد صادراتی اروند ، اعزام هیات های تجاری و بازاریابی در خارج از کشور ، پایش  و بررسی مجدد فرایند صدور کارت های بازرگانی و همچنین ارائه آموزش های لازم جهت ثبت سفارش کالا مواردی بود که توسط معاون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند مطرح شد و به توافق طرفین رسید.

در ادامه این نشست هانی فیصلی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی  خرمشهر  از تعامل سازنده با سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه  معاونت سرمایه گذاری این سازمان ابراز خرسندی کرد و افزود : انجام هرگونه اقدام مقتضی در راستای تسریع در صدور کارت های بازرگانی مثبت و مهم خواهد بود .

مسعود خیاط زاده رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آبادان همچنین هم افزایی و ارتباط نزدیک با این سازمان و معاونت سرمایه گذاری آن را در مدت اخیر را عامل مهم و اساسی  تحولات موثر و مثبت در حوزه بازرگانی علی الخصوص در بخش ثبت سفارش کالا ارزیابی کرد .

در پایان حاضرین در نشست بر توسعه تعامل و خدمت رسانی به بازرگانان و سرمایه گذاران بخصوص بازرگانان منطقه آزاد اروند و تسهیل امورات قشر یاد شده تاکید کردند و بر اساس تفاهمنامه فیمابین مقرر شد؛ در زمینه های نمایشگاهی  ، آموزش  و همایش ها فعالیت دو چندان داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار