با وجود ابهامات وحواشی از عملکرد اخیر؛ قیرفروش به چرخه توزیع گوشت در خوزستان بازگشت!

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مهر 1397 | 19:27 ب.ظ
با وجود ابهامات وحواشی از عملکرد اخیر؛ قیرفروش به چرخه توزیع گوشت در خوزستان بازگشت! کشاورزنیوز

با وجود ابهامات وحواشی از عملکرد اخیر؛
قیرفروش به چرخه توزیع گوشت در خوزستان بازگشت!

درحالی که پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز درماههای اخیر از ورود یک پیمانکار توزیع قیر در بخش مباشرت و توزیع گوشت وارداتی گرم در استان خوزستان پرده برداری کرد، از آن پس فعالیت قیرفروش در این بخش توسط متولیان تنظیم بازار متوقف شد.

اما براساس اخبار واصله به این پایگاه ،گویا با اصرار برخی مقامات استان عضو در ستاد تنظیم بازار، همان پیمانکار قیرفروش پس از وقفه چند ماهه مجددا به عرضه توزیع گوشت وارداتی گرم با نرخ دولتی ورود کرده است!
به گزارش پایگاه خبری کشاورزنیوز، درحالی که توزیع گوشت سهمیه ای استان از اواخر سال گذشته توسط قیرفروش در استان صورت می گرفت، اما طی بررسی های انجام شده گویا این گوشت آنچنان که باید و شاید به چرخه عرضه و تقاضا وارد نشده بود. که این ناهماهنگی و ابهامات در عملکرد این مباشر به مرکز رسیده بود و اداره پشتیبانی امور دام کشور بلافاصله نسبت به خلع ید و حذف قیرفروش اقدام نموده و کار توزیع این فرآورده دامی را به یک مباشر دیگر واگذار نمود!
براساس این گزارش ،طبق گزارشاتی که ستاد تنظیم بازار از توزیع گوشت وارداتی گرم در چندماه اخیر فصل تابستان ارائه نموده بود، گویایی کاهش قیمیت ها به دلیل توزیع مناسب و دقیق گوشت گرم در نقاط مختلف استان می باشد.
که از این رو واکنش مثبت ورضایت مندی متقاضیان را در پی داشته است.

اما اینکه ، چرا باوجود ابهامات در پرونده عملکردی قیر فروش در بخش توزیع گوشت وارداتی باهدف تنظیم بازار، اما برخی متولیان امور در بخش اقتصادی استان اصرار به بازگشت این فرد برای توزیع فرآورده ی گوشتی می نمایند!؟
این اصرار، خود علامت بزرگ سوال را به همراه دارد که افکار عمومی منتظر پاسخی شفاف و مستند از متولیان امر می باشند!

براساس گزارش های رسیده به پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز، بعد از خروج قیر فروش از چرخه توزیع گوشت گرم وارداتی ،گویا دو روز پیش (دوشنبه ۲۳ مهرماه جاری) مجددا اولین محموله در شرایط کاملا نامساعد جوی درمرکز شهر و در یک خیابان اقدام به توزیع گوشت گرم آنهم بدون نظارت بهداشتی نموده است.

گفتنی است، براساس دستورالعمل ستاد تنظیم بازار کشور، بایستی مباشر گوشت گرم دارای شرایط وامکاناتی همانند سردخانه مناسب، امکانات حمل ونقل مانند خودرو سرخانه ای وغیره داشته باشد! این در حالی است که نام برده، علیرغم تاکید ستاد تنظیم بازار کشور که قیر فروش را فاقد شرایط لازم اعلام کرده،اما متاسفانه کماکان امور توزیع گوشت را بدون امکانات و با حمایت برخی متولیان امر به دست گرفته است!

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار