اجرای حکم خلع ید کردن مالک شرکت ماهی کارون شوشتر متوقف شد

تاریخ انتشار: شنبه 18 اردیبهشت 1400 | 15:18 ب.ظ
اجرای حکم خلع ید کردن مالک شرکت ماهی کارون شوشتر متوقف شد نبض شهر: یک منبع آگاه خبرداد: از سوی دفتر ریاست قوه قضاییه، اجرای حکم خلع ید مالک شرکت ماهی کارون شوشتر متوقف و پرونده مجددا در دست بررسی قرار گرفت. 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از .نبض شهر: یک منبع آگاه خبرداد: از سوی دفتر ریاست قوه قضاییه، اجرای حکم خلع ید مالک شرکت ماهی کارون شوشتر متوقف و پرونده مجددا در دست بررسی قرار گرفت.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر اجرای حکم خلع ید مالک شرکت ماهی کارون شوشتر در برخی از رسانه‌های محلی منتشر شد که مطابق با واقعیت نبود.

بر اساس اخبار واصله، مسئولان قضایی شهرستان شوشتر به همراه مسئولان بانک کشاورزی جهت اجرای حکم خلع ید مالک به محل شرکت مراجعه می کنند که با دستور مقامات قضایی کشور اجرای حکم متوقف می شود.

اما متاسفانه برخی از رسانه های محلی بدون اطلاع از موضوع توقف اجرای حکم، اقدام به انتشار خبر خلع ید کرده که خود از مصادیق نشر اکاذیب است.

شرکت ماهی کارون شوشتر در زمان دولتی بودن روبه نابودی بود که پس از واگذاری به بخش خصوصی جان دوباره گرفت و از یک شرکت زیان ده به شرکتی سود ده تبدیل شد. بنابراین بازگشت این شرکت به دولت نتیجه ای جز نابودی آن و هدر رفتن سرمایه گذاری بخش خصوصی نخواهد داشت.

شرکت ماهی کارون شوشتر با داشتن ۴۴۰ هکتار حوضچه پرورش ماهی یکی از بزرگترین مجموعه های پرورش ماهی در جنوب غرب کشور است. این مجموعه در سال ۱۳۹۶ با برگزاری ۴ نوبت مزایده و با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار