فراخوان انتخاب کارآفرین برتر در بخش های گردشگری و صنایع دستی

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 مرداد 1400 | 14:05 ب.ظ
فراخوان انتخاب کارآفرین برتر در بخش های گردشگری و صنایع دستی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: علاقه مندان با مشارکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرین برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ فرآیند ثبت نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

به گزارش کشاورزی پرس؛ محسن قنبری با بیان اینکه ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات‌کل استانی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: پیرو هماهنگی های به عمل آمده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ثبت نام داوطلبان حضور در جشنواره انتخاب کارآفرین برتر در دو بخش تخصصی شامل مصادیق شانزده گانه گردشگری زیرشاخه های مرتبط و نیز هجده شاخه اصلی صنایع دستی و زیرشاخه های مرتبط از طریق سامانه Karafarinanebartar.mcis.gov.ir از تیرماه سال جاری فراهم شده است.

فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر تا ۱۰ مرداد است و متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس KARAFARINANEBARTAR.IR یا Karafarinanebartar.mcis.gov.ir مراجعه کنند.

منبع:روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار