مشارکت بانوان بسیجی در رفع مشکلات خوزستان و مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: شنبه 16 مرداد 1400 | 10:32 ق.ظ
مشارکت بانوان بسیجی در رفع مشکلات خوزستان و مقابله با کرونا رئیس بسیج جامعه زنان کشور از مشارکت بانوان بسیجی در رفع مشکلات اخیر استان خوزستان و مقابله با شیوع کرونا از طریق تولید، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی خبر داد.

مشارکت بانوان بسیجی در رفع مشکلات خوزستان و مقابله با کرونا

مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در خصوص اقدامات این نهاد در موج پنجم کرونا و همچنین مشکلات خوزستان گفت: بسیج زنان در تمام مراحل شیوع کرونا و مشکلات ناشی از کم آبی در نقاط محروم این استان همراه نیروهای دیگر دستگاه ها همواره در حال فعالیت بود.

وی افزود: در پیک پنجم کرونا نیز در استانهای بوشهر، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان شاهد فعالیت ویژه بسیج زنان در قالب ارائه کمک های مومنان، کمک به مدافعان سلامت در مراکز درمانی، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودیم که این خدمات همچنان نیز ادامه دارد.

بیابانی در خصوص فعالیت های بسیج زنان در خوزستان نیز عنوان کرد: بانوان بسیجی همزمان با وقوع بحران در این استان به کمک مردم شتافتند و به انجام غربالگری و اجرای طرح شهید سلیمانی و ارائه خدمات مشاوره برای کاهش آلام هموطنان در مقابله با شیوع کرونا پرداختند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: به طور کلی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون خطوط تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در پایگاه های بسیج بانوان به راه افتاد و همچنان نیز این امر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای بسیج زنان در کنار نیروهای بسیج جامعه پزشکی در حال اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و در هر پایگاه نیز بسته به میزان نیاز، تعداد نیروهای فعال متغیر هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار