فرصت یک هفته‌ای به بانک‌های خوزستان برای نصب دستگاه تهویه هوا

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آبان 1400 | 11:47 ق.ظ
فرصت یک هفته‌ای به بانک‌های خوزستان برای نصب دستگاه تهویه هوا ولی اله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها موجب شده تا رتبه خوزستان در این زمینه در کشور نزولی شود لذا از بانک ها انتظار می رود نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری […]

ولی اله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها موجب شده تا رتبه خوزستان در این زمینه در کشور نزولی شود لذا از بانک ها انتظار می رود نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان ۴۳ درصد بوده که بسیار پایین است لذا از مردم درخواست داریم دچار عادی انگاری نشوند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه اکنون ۷۳ درصد جامعه هدف استان خوزستان شامل افراد بالای ۱۲ سال زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند افزود: انتظار داریم مردم هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

حیاتی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: لازم است میزان واکسیناسیون دانش آموزی در خوزستان تا هفته آینده به مرز ۸۰ درصد برسد تا از میانگین کشوری عقب نمانیم.

وی افزود: باید درصد پوشش واکسیناسیون در استان خوزستان بالاتر رود تا ایمنی لازم برای مقابله با موج ششم به خصوص در حوزه دانش آموزی ایجاد شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان به تقویت طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم فرمانداری اهواز نسبت به تامین خودروهای مورد نیاز این طرح جدیت بیشتری داشته باشد تا در بحث شناسایی بیماران عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در پایان افزود: با توجه به وسعت و جمعیت خوزستان نسبت به برخی از استان های کشور، باید تلاش بیشتری در زمینه واکسیناسیون صورت گیرد.

اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، هفت شهرستان زرد و ۱۹ شهرستان آبی کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار