نصب و راه اندازی دو دستگاه دیگر از سری پمپ های شافت غلافی در شرکت آب جنوب شرق

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آبان 1400 | 10:00 ق.ظ
نصب و راه اندازی دو دستگاه دیگر از سری پمپ های شافت غلافی در شرکت آب جنوب شرق مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق گفت:دو دستگاه دیگر از سری پمپ های شافت غلافی توسط متخصصان این شرکت ساخته شد.

“محسن رستگارنیا” ضمن اعلام این خبر گفت: حسب دستور معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان و در راستای تداوم بومی سازی پمپ های آبرسانی،دو دستگاه دیگر پمپ شافت غلافی به روش مهندسی معکوس با همکاری شرکت پمپیران جهت راه اندازی در ایستگاه پمپاژ کوت امیر ساخته شده است که پس از نصب و راه اندازی اولین پمپ و اطمینان از عملکرد آن ، برنامه ریزی جهت نصب دومین پمپ در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود : با توجه به تحریم ها، قدمت، فرسودگی پمپ های موجود و عدم تولید قطعات این پمپ های توسط شرکت K.S.B ،شرکت آب جنوب شرق مطابق دستورالعمل معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان از سال ۹۸ تا کنون با اتکا به تخصص کارشناسان این مرز و بوم و توان داخلی، تحت نظارت دفتر مطالعات و نظارت معاونت فنی و مهندسی اقدام به ساخت چهار عدد پمپ شافت غلافی به روش مهندسی معکوس نمود، که تاکنون سه دستگاه آن درایستگاه های پمپاژ منصوری یک و کوت امیر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق اظهار داشت : پمپ های ساخته شده داخلی با ظرفیت ۶۷۳۰ متر مکعب آب، علاوه بر بالابردن ضریب پایداری آبرسانی به مشترکین مشکلات کمتری جهت تامین قطعات یدکی نسبت به نمونه های خارجی خود دارند.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق ضمن قدردانی از حمایت های معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: امیدواریم با تخصیص بودجه و اعتبار لازم زمینه مناسب جهت گسترش فاز های بعدی ساخت پمپ های این شرکت با استفاده از توان داخلی ایجاد گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار