شهردار اهواز همزمان با آغاز هفته بسیج و در بازدید از قرارگاه کربلا عنوان کرد: رفتار بسیجی وار باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان شهر باشد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 08:31 ق.ظ
شهردار اهواز همزمان با آغاز هفته بسیج و در بازدید از قرارگاه کربلا عنوان کرد: رفتار بسیجی وار باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان شهر باشد همزمان با آغاز هفته بسیج ، رضا امینی شهردار اهواز به همراه فرماندهان و شورای سازمان بسیج شهرداری اهواز با سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در محل قرارگاه دیدار و گفتگو کرد. شهردار اهواز و هیئت همراه در این دیدار ضمن بازدید از قرارگاه کربلا از موزه جنگ و مقر فرماندهی هشت سال […]

همزمان با آغاز هفته بسیج ، رضا امینی شهردار اهواز به همراه فرماندهان و شورای سازمان بسیج شهرداری اهواز با سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در محل قرارگاه دیدار و گفتگو کرد.

شهردار اهواز و هیئت همراه در این دیدار ضمن بازدید از قرارگاه کربلا از موزه جنگ و مقر فرماندهی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

امینی در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیجی بودن و همواره پای کار بودن در مجموعه مدیریت و خدمات شهری لازمه و ویژگی بارز خدمتگذاران مردم است و رفتار بسیجی وار در مجموعه مدیریت شهری و خدمتگذاری به شهروندان باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان شهر باشد.

وی برنامه های هفته بسیج شهرداری اهواز را به قرار ذیل عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۹۰ برنامه در هفته بسیج و توسط سازمان بسیج شهرداری اهواز قابل اجراست که ۱۵ برنامه شاخص آن دیدار با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با علما و نماینده محترم ولی فقیه در استان، ملاقات عمومی بصورت متمرکز در کلیه مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری در یک ساعت و زمان مقرر، همایش بزرگ ائمه جماعات شهرداری اهواز و نماز باشکوه وحدت در روز سه شنبه در مجموعه شهرداری اهواز، تجمع بزرگ بسیجیان، غبار روبی و گل افشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و ….. می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار