با مشارکت فولاد اکسین آیین اهدا تعدادی کولر گازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 08:59 ق.ظ
با مشارکت فولاد اکسین آیین اهدا تعدادی کولر گازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان برگزار شد آیین برگزاری اهدا کولر گازی با مشارکت فولاد اکسین به تعدادی از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان انجام گرفت.

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ طی مراسمی در سالن غدیر اداره کل کمیته امداد خوزستان با حضور شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان و مسئولان شهرستان اهواز این نهاد و جمعی از مدیران فولاد اکسین خوزستان مراسم مذکور انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با ابراز تشکر و قدردانی نسبت به مشارکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت های اجتماعی و گام‌های بسیار خوبی که در این حوزه برداشته افزود؛ در خوزستان بیش از ۱۵۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که انتظار داریم صنایع و خیران استان همانند فولاداکسین بیش از پیش به یاری این نهاد خدمت رسان بیایند.

همچنین سرپرست روابط عمومی فولاد اکسین ضمن تشکر از کمیته امداد که همواره حامی مستضعفان و افراد نیازمند جامعه بوده و در این شرایط سخت معیشتی از هیچ تلاش و کوششی برای حمایت و کمک به این خانواده ها دریغ نکرده، تصریح کرد؛ شرکت فولاد اکسین در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره تلاش کرده تا از طریق سازمانها و نهادهایی نظیر کمیته امداد که بانک اطلاعاتی از خانواده‌های نیازمند دارند کمک های خود را اهدا و گامی کوچک برای خدمت به مردم عزیز و شریف استان خوزستان بردارد که اهدا تعدادی کولر گازی در مراسم امروز یکی از نمونه های آن است.

گفتنی ست در پایان با حضور مسئولان کمیته امداد و فولاد اکسین تعداد ۲۰ عدد کولرگازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهواز و کارون اهدا شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار