تعمیر ، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه الکتروپمپ شناور ۳۱۵ کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ شعیبیه

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 10:13 ق.ظ
تعمیر ، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه الکتروپمپ شناور ۳۱۵ کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ شعیبیه مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ از پایان عملیات تعمیر ، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه الکتروپمپ شناور ۳۱۵ کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ شعیبیه خبر داد.

“بهرام جعفری”  گفت: این عملیات سالیانه و همچنین بر اساس شرایط اضطراری پیش آمده در ایستگاه پمپاژ صورت می­ گیرد که طی آن نسبت به انجام تعمیرات اساسی و اورهال کامل الکتروپمپ­ های شناور اقدام می ­گردد.

وی افزود: با توجه به نیاز آبی شبکه آبیاری مذکور در شروع فصل آبیاری جاری، در آذر ماه امسال نسبت به انجام تعمیر اساسی، نصب و راه اندازی ۲دستگاه الکتروپمپ شناور ۳۱۵ کیلو واتی، طی ۷۲ ساعت توسط پرسنل برق و مکانیک معاونت فنی مهندسی و تعمیرات شرکت به نحو مطلوبی اقدام گردید.

 جعفری خاطرنشان کرد: ایستگاه پمپاژ شعیبیه به منظور پمپاژ آب به صورت پایدار به اراضی کشاورزی تحت پوشش در منطقه شرق شعیبیه در سال ۱۳۹۴ احداث و به بهره­ برداری رسیده است. این ایستگاه با ظرفیت آبدهی ۱۲۰۰۰ لیتر بر ثانیه شامل ۸ دستگاه الکتروپمپ شناور ۳۱۵ کیلوواتی با دبی ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار