با اجرای سیاست سهم بری دانش از تولید و افزایش‌ بهره‌وری در بخش کشاورزی،رونق تولید و افزایش درآمدها محقق می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 آذر 1400 | 21:55 ب.ظ
با اجرای سیاست سهم بری دانش از تولید و افزایش‌ بهره‌وری در بخش کشاورزی،رونق تولید و افزایش درآمدها محقق می‌شود مراکز خدمات کشاورزی محل انتقال و اشاعه‌ی فناوری‌های جدید در حوزه کشاورزی، تولیدات دامی و شیلات هستند. رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور رسالت اصلی این سازمان را ارائه راهکار به منظور افزایش بهره‌وری در تولید و افزایش درآمد کشاورزان برشمرد و تاکید کرد که با افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می‌توان […]

مراکز خدمات کشاورزی محل انتقال و اشاعه‌ی فناوری‌های جدید در حوزه کشاورزی، تولیدات دامی و شیلات هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور رسالت اصلی این سازمان را ارائه راهکار به منظور افزایش بهره‌وری در تولید و افزایش درآمد کشاورزان برشمرد و تاکید کرد که با افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می‌توان جهش تولید را محقق کرد.

شاهرخ رمضان‌نژاد امروز پنج‌شنبه ( ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰) در حاشیه بازدید از مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شماره ۵۹ شهرستان آبادان، با بیان این مطلب گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با شیوه‌ها و ارائه راهکارها و مشاوره‌های تخصصی می‌تواند سبب افزایش بهره‌وری در تولید و در نهایت ایجاد ثروت در بین جوامع تولید کننده کشاورزی شود.

وی در ادامه بر ضرورت اشراف مراکز خدمات کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بر توانمندی‌های اقتصادی مناطق پیرامون تاکید کرد و افزود: سیاست فعال به منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی در راستای توسعه پایدار منجر به ایجاد زمینه‌های شغلی جدید در بخش کشاورزی خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، مراکز خدمات کشاورزی را محل انتقال و اشاعه‌ی فناوری‌های جدید در حوزه کشاورزی، تولیدات دامی و شیلات عنوان کرد.

رمضان‌نژاد به سیاست‌‌ راهبردی سهم‌بری دانش از تولید که از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغ شده اشاره کرد و بیان داشت که اجرای آن می‌تواند منجر به کسب سود دو جانبه برای تولید کننده و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی شود.

وی در پایان با بیان نقش بی بدیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در تولید، گفت: رسالت اصلی این سازمان افزایش بهره‌وری، افزایش تولید و کمک به افزایش درآمد روستائیان و تولید کنندگان کشاورزی است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار