بازدید مدیران سازمان زندان‌ها از زندان دزفول و ماهشهر/ جمشیدی: سیاست اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها جز اولویت‌های اصلی ماست

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آذر 1400 | 12:26 ب.ظ
بازدید مدیران سازمان زندان‌ها از زندان دزفول و ماهشهر/ جمشیدی: سیاست اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها جز اولویت‌های اصلی ماست مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها با حضور در زندان‌های دزفول و ماهشهر ضمن بازدید از بخش‌های اندرزگاهی، در جریان وضعیت جاری مددجویان و مشکلات پرسنل این مراکز قرار گرفت. خشایار جمشیدی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها از زندان‌های دزفول و ماهشهر بازدید کرد. وی در این بازدید ۱۲ ساعته با حضور […]
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها با حضور در زندان‌های دزفول و ماهشهر ضمن بازدید از بخش‌های اندرزگاهی، در جریان وضعیت جاری مددجویان و مشکلات پرسنل این مراکز قرار گرفت.

خشایار جمشیدی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها از زندان‌های دزفول و ماهشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید ۱۲ ساعته با حضور در بخش‌های مختلف این موسسه کیفری از قبیل دفاتر اداری، مراکز پشتیبانی، واحدهای خدماتی، حفاظت فیزیکی و و اندرزگاه‎ها، از نزدیک روند اجرای برنامه‌ها و اولویت‌های ابلاغی سازمان را در این زندان مورد بررسی قرار داد.

•اتخاذ تصمیمات لازم برای توسعه فیزیکی و تربیتی زندان امری لازم است

جمشیدی در این سرکشی و در جمع کارکنان زندان دزفول، با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان، نگهداری زندانیان و البته رویه اصلاح و تربیت آنان است، گفت: در راستای سیاست‌های ترسیمی رئیس سازمان زندان‌ها مبنی حرکت پرشتاب و اثربخش زندان‌ها به سمت سیاست‌های تحول نظام قضایی، همه کارکنان باید در زمینه اصلاح و تربیت نقش، رسالت و تکلیف خود را بدانند و با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها، برای تحقق آن تلاش کنند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها با اشاره به کمبود فضا در زندان دزفول، اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور توسعه فضای فیزیکی و تربیتی را ضرروری دانست و گفت: اقدامات انجام شده در این زندان به منظور توسعه مراکز خدماتی و درمانی، ورزشی و تربیتی موثر به نظر می‌رسد که لازم است از اقدامات مدیریت و کارکنان تقدیر کرد.

•اقدام موثر بر تغییر دیدگاه و رفتار مجرمانه زندانیان را جدی بگیرید

جمشیدی در بازدیدی دیگر از زندان ماهشهر که ۵ ساعتی به طول انجامید نیز در میان پرسنل و مددجویان این مرکز حضور یافت.

 وی در جمع کارکنان این زندان و با حضور در اندرزگاه‌های مختلف، درخصوص اصلاح ساختارهای خدمتی و توجه ویژه به مقوله رفاهیات کارکنان تأکید داشت: با صیانت از عنوان و عملکرد سازمانی، نه‌تنها باید در زمینه نگهداری هدفمند زندانیان بلکه اقدام موثر بر تغییر دیدگاه و رفتار مجرمانه آنان اهتمام لازم را داشت.

جمشیدی همچنین اقدامات زندان را پیرامون بهسازی و زیباسازی فضاهای اندرزگاهی و همچنین حرکت در حوزه استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و اشتغال را شایسته تقدیر دانست.

گفتنی است مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها در هر دو زندان طی نشستی با پرسنل و کارکانان به گفتگو نشست و به پرسش‌های آنان پاسخ داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار