تشدید نظارت ‌بر بازار شب یلدا در خوزستان/ متخلفان با اشد مجازات رو به رو می‌شوند‌

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آذر 1400 | 10:46 ق.ظ
تشدید نظارت ‌بر بازار شب یلدا در خوزستان/ متخلفان با اشد مجازات رو به رو می‌شوند‌ مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از نظارت شدید بر بازار شب یلدا خبرداد و گفت: متخلفین مد نظر داشته باشند که در صورت تخلف به اشد مجازات توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از نظارت شدید بر بازار شب یلدا خبرداد و گفت: متخلفین مد نظر داشته باشند که در صورت تخلف به اشد مجازات توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم خواهند شد.

نعمت الله بیرانوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از اهواز از آغاز به کار طرح های نظارتی و گشت‌های سیار این اداره کل خبرداد و اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا طرح های نظارتی با حضور بازرسان دستگاه‎‌های ناظر به صورت شبانه روز در استان آغاز به کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح شامل سرکشی از همه صنوف از جمله(آجیل ، شیرینی و میوه فروشی‌ها) است، بیان داشت: این طرح هم اکنون در سراسر استان آغاز شده و تا ۴ دی ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطر نشان کرد : متخلفین مد نظر داشته باشند که در صورت تخلف به اشد مجازات توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم خواهند شد.

براساس اعلام سازمان تعزیرات حکومتی، سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های مردم خوزستان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار