ایمن ترابر نیشکر وارد شبکه حمل‌ونقل بین‌المللی می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 10:46 ق.ظ
ایمن ترابر نیشکر وارد شبکه حمل‌ونقل بین‌المللی می‌شود محسن کیان‌پور در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در مصلی تهران، ماهیت کار شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر را بین شرکتی، درون استانی و بین استانی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر اعلام کرد: این شرکت با داشتن ناوگانی مجهز، توانسته در حمل و نقل جاده‌ای کشور ثابت قدم باشد و حالا هم به یُمن نیروی انسانی ماهر و خدمات نوین، در نظر دارد قدمی فراتر از مرزها بگذارد و دایره خدماتش را به اوراسیا و کشورهای همسایه بکشاند.
محسن کیان‌پور در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در مصلی تهران، ماهیت کار شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر را بین شرکتی، درون استانی و بین استانی عنوان کرد.
او افزود: بخشی از محصولات شرکت توسعه نیشکر مانند شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه ای و تولیدات شرکت آبان بسپار توسط ماشین‌آلات این شرکت به سایر استان ها ارسال می‌شود.
وی با بیان این که ناوگان مجهز و نیروی انسانی متخصص، دو ویژگی شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه است، اضافه کرد، این شرکت که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد، از همان ابتدا «سرعت، دقت و امنیت» را برای مشتریانش به ارمغان آورد و به عنوان بِرندی مطمئن در جاده‌های ایران شناخته شد.
این شرکت هم اکنون به عنوان شرکتی توانمند در زمینه حمل‌ و نقل سراسری مطرح است و با اضافه شدن آن به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ظرفیت مناسبی برای شبکه حمل و نقل در استان خوزستان ایجاد شده است.
شرکت ایمن ترابر که با تاکید بر حمایت از توسعه حمل و نقل در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل حضوری فعال دارد، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار