حضور فعال «ایمن ترابر» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 08:35 ق.ظ
حضور فعال «ایمن ترابر» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل در این نمایشگاه شرکت حمل و نقل «ایمن ترابر» وابسته به شرکت توسعه نیشکر به منظور ارائه آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری های صنعت حمل و نقل و ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی هر چه بیشتر، حضوری فعال دارد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل و نقل کارآمد، یک‌شنبه (۲۸ آذرماه)، همزمان با بزرگداشت هفته حمل و نقل، با حضور وزیر راه و شهرسازی در مصلی تهران افتتاح شد.
در این نمایشگاه شرکت حمل و نقل «ایمن ترابر» وابسته به شرکت توسعه نیشکر به منظور ارائه آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری های صنعت حمل و نقل و ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی هر چه بیشتر، حضوری فعال دارد.
در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه نیشکر و تعدادی دیگر از مدیران صنعت توسعه نیشکر حضور پیدا کردند.
این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل و صنایع وابسته است و شرکت ایمن ترابر در راستای ارتباط بیشتر با صنعت، کسب سهم بازار بیشتر، معرفی محصولات جدید و توسعه فضای رقابتی در این نمایشگاه حضور یافته است.
بررسی کیفیت محصولات حوزه حمل و نقل، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌ها، معرفی محصولات روز دنیا، شناخت نیازها، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی پتانسیل‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و آشنایی با کارآفرینی و فرصت‌های شغلی در این حوزه از اهداف برگزار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل در سال ۱۴۰۰ است.
در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰۰ شرکت دولتی و خصوصی و با حضور ۹۰ درصدی شرکت‌های بخش خصوصی و ۴۰ شرکت استارتاپی و ۲۰ شرکت دانش‌بنیان حضور دارند.
نمایشگاه امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، چین، فرانسه، روسیه و سوئد در این نمایشگاه حاضر هستند. این نمایشگاه در در مصلی تهران از ۲۸ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار